Délier
An iron statue crouches rigidly in a strong pose with its head bowed. The stereotype of masculinity, manifested as an iron shell, traps the figure and prevents it from blossoming. The very close-up view is guided by spotlighting. The iron begins to melt under public pressure, revealing a beautiful glass version of the figure beneath. Finally, it straightens up and proudly presents itself in the spotlight. It is not completely free from all stereotypes, but the sense of freedom and self-confidence endures.