Demolition Party
A painter, her daughter, her lover, and a mason discover that a mysterious garden is growing within the walls of a house built on the mother’s original yard. They venture inside and get lost in this lush, welcoming labyrinth. But this enchantment comes at a price. When the garden was destroyed, the Mother cast a spell and now must pay for the fulfillment of her wish. However, she refuses to sacrifice her daughter and instead kills the messenger doe. The garden closes in on our four protagonists. Little by little, they must hybridize with Nature to carry out a form of revenge and return to the world.