Der Bär in mir
At the far end of Alaska a dream comes true for director Roman Droux. He dives into the world of the mythical creature that has accompanied him to sleep since childhood. David Bittner takes him to the land of his grizzlies. They set off after a young female bear and a male bear, whom the explorer has known for years: his friend Balu and the great love Luna. The fabulous world turns out to be a moment of fascination and danger.