After the death of his parents, Sigi, a young sanitary technician, no longer knows what to do with his life. With his salary he barely makes ends meet and women ignore him. Also he doesn’t have any real friends, apart from work. Things start rolling after he decides to work on the side. Money starts flowing in and Hannah, the beautiful college student, enters the scene.