Der Grosse Kanton
A satirically charged mockumentary, somewhere between a swashbuckling interpretation of facts and a blithely absurd assertion. Viktor Giacobbo visits various current and historical locations to speak with politicians, entrepreneurs, academics and artists, rallying support for an audacious theory: Germany could benefit on all counts if it were annexed as a new Swiss canton.