Der grosse Mittag
The story takes us to places with winding paths and unreal worlds that we can explore through the perspective of the protagonist lost in them. The film creates a precise balance between abstraction and figurativeness - for example, when rectangles on a black surface suddenly become perceptible as windows due to a creaking noise and a movement. Due to the reduced imagery, the viewer‘s imagination is demanded and his own mental images gain in intensity.