What was supposed to be a relaxing weekend on Lake Neusiedl ends for two couples, all close friends, in anxiety and horror. Three children from a neighbouring village have disappeared. In this tense atmosphere everyone’s façade falls away. All four have something to hide, but none of them is unaware of how close the horror really is.