Der Pinguin Mann
A film about the life and death of Bruno Zehnder. The famous Swiss photographer was called “Penguin Zehnder” because his favourite subject was penguins. Zehnder travelled to the Antarctic twenty-one times, but did not return from his last expedition: he lost his life in a blizzard.