Der Saugwagenpilot
Stefan transports wood shavings that this special vehicle sucks out of the silos of wood engineering plants. The job has its dangers, but Stefan knows how to handle every one of them. He is someone who has taken charge of his destiny and is not defeated by any obstacles in his way.