Die dritte und vierte Generation
Silvia has spent al­most her en­tire adult life in a com­mu­ni­ty as a dea­co­ness. Re­cently she star­ted re­gu­lar­ly vi­si­ting the place where her grand­fat­her served as a Nazi con­cen­tra­tion camp com­man­der. She sym­boli­cal­ly con­fronts her­self there with the res­ponsi­bili­ty for his deeds with per­for­mance art. As she un­wa­ver­ing­ly con­fronts her fa­mi­ly his­to­ry and her own child­hood trau­ma, the Chris­tian wo­man finds her­self at an un­ex­pec­ted tur­ning point.