Die Frau des Polizisten
A man, a woman, a child. A small town. The square apartment. Perfect sundays. The story of a young family. The ceaseless labor of love out of which emerges what is later called the soul of a person. Creating the cradle of love that nurtures the child’s evolving soul. Affection and distance. The father’s career at the local police department. And the mother solely devoted to caring for the child. The violence between husband and wife. We watch as this woman sinks. And how she does everything she can to save this child’s soul, to keep it intact, to let it grow.