Die fruchtbaren Jahre sind vorbei
When Leila discovers at her sister Amanda's wedding that the latter is pregnant, she promptly reveals the carefully guarded secret. While the guests are happy, Amanda worries about her career and Leila about her fertility. Panic-stricken, Leila sets herself a goal: get pregnant! So together with her friend Sophie she throws herself into the nightlife. Sophie is more concerned with the search for babysitters and probably won't snatch a man from her.