Die Standesbeamtin
Rahel Hubli is employed as a civil registrar. She hasn't believed in the so-called “love of her life” in ages. But when a childhood friend, Ben, suddenly turns up, Rahel recalls again what it felt like to be in love. And that leads to even more problems, because Rahel is already married. And Ben would like to get married: by Rahel.