Die unglaublichen Abenteuer des Raumschiffs Infiltrator Episode 42: Im Kopf
Florian and Rolf, who is the actor in his film, are watching the 42nd episode of the incredible adventures of the Infiltrator Enterprise “Im Kopf”: Captain Kalinka, played by Rolf, travels through space in his spaceship. He meets a head floating in space. He makes a hole in the head and jumps in. This is the end of Florian’s film, for he lacks the motivation to work any further. But for Kalika, the story continues: he meets little Flo, who lives inside the head and can do whatever he likes, except leave the head.