Dieu est une femme
In 1975, French Oscar-winning director Pierre-Dominique Gaisseau travels to Panama to film the Kuna community, where women are sacred. Gaisseau, his wife and their little girl Akiko live with the Kunas for a year. The project eventually runs out of funds and a bank confiscates the reels. Fifty years later, the Kunas are still waiting to discover “their” film, now a legend passed down from the elders to the new generation. One day, a hidden copy is found in Paris.