Digitalkarma
A film about the four-year journey of a girl named Rupa. It is the story of her dream and her endeavor to escape from a predetermined destiny. The tea gardens lost in the misty hills of northeastern Bangladesh are the background to Rupa’s struggle. She fights against a life of hardships and against the perspective of an arranged marriage. Will she search independence or give in to the pressure of this ancient land?