Dinosaures
For years, Antonio, a bricklayer, has fudged the books and paid his employee Victor under the table, but Covid causes his system to collapse. While at first he still wants to blame the system for his misery, he finally has to realise that he can only save his friendship with Victor and his relationship with his wife if he finally takes responsibility for his actions.