DJ Bobo Superstar
DJ Bobo is a phenomenon: enthusiastically celebrated by some, he is ridiculed and laughed at by others, who refer to him as a singing baker. However, one fact remains indisputable: for more than ten years now he has been the only Swiss mega-star on the international scene. Who is this man and how does he do it? For the first time ever, a team from SF DRS was able to accompany DJ Bobo, his wife Nancy and the entire crew and given free rein to view the preparations for the world premiere of his new show “Visions”, getting a glimpse behind the glamour of show business.