Django Superstar
A dark little bar in the middle of nowhere: Django enters the scene and quenches his thirst under the suspicious gaze of a barman. The film pays a tribute to the Westerns but is also a parody of this movie genre. Western quotes, western music and even western “sounds” replace the spoken words and are interwoven with the images to create an allegorical ensemble.