Do It
Daniele von Arb was 16 years old in 1970 when he and his friends founded the revolutionary cell in Zurich later listed by the U.S. secret service CIA in its chart on international terrorism under the code name “Annebäbi”. Today he is a fortune-teller and future consultant. A hurtling journey through the armed struggle of the 1970s, entry into the cosmos of spirituality and finally, in 1989, a first class ticket to freedom.