Dors, Sophie, dors
Sophie, a paralysed young woman obstinately refuses her mother’s care. Angry, Sophie cuts off from the world around her, until she realises she has been locked alive in a coffin. Sophie is afraid, Sophie shouts, scratches and Pushes the sealed lid.