Dr. Heidegger's Experiment
An experimental science fiction film. It represents the recording of a futuristic neuronal movie stream projected in the brain of a person watching, generated by an algorithm adapted to the needs of the viewer.
Dr. Heidegger, searching for courage to escape the comfort of everyday life and start working on improving the world, finds a drug that promises youthful energy.