Drauff!
We actually wanted to make a documentary about Gian Giachem "Gec" Niggli, the idiosyncratic individualist from the pretty Engadine. Unfortunately, Gec died unexpectedly right at the start of filming. What should we do? His death didn't freeze us, on the contrary, we brought Gec back to life! In a whole new form.