Dried Out, We Had Forgotten Our Speech
A group walks together towards an alternative future, hoping to find new ways of being and belonging. It is an act of liberation, of collective empowerment and a moment of gentle refusal. Inspired by Audre Lordes notion of a poetic revolutionary they are looking for “something outside of those walls, that so far had limited their ability to feel each other, touch and sense each other”.