Edmund in Knezevac
Former RAF-lawyer and one of the key figures in the “Zurich Opera House riot” has moved to Knezevac in Serbia. He is now a self-sustained farmer and is chief of the water supply. His interactions with the native farmers are very warm and funny. Edmund voices his views and analyses of society. The viewer may not agree with him, but some very interesting points are made.