Eigentlich vergangen
“I’m not in the picture!” The grandmother is sure the filmmaker has positioned the camera wrong. The old lady vigorously defends her image of herself against her granddaughter, who wants to learn more about her flight from Hungary to Austria. In a dialogue characterized by friction and intimacy, they reveal the way families pass on their history from one generation to the next, and how it works its way into the core of relationships.