Eine Laerche ist ein Baum und ein Vogel
A young couple goes through a crisis; following a manic episode the man ends up in a psychiatric clinic. The woman stays home. She is left questioning herself about guilt, help and dependency. A collage made up of reason, emotion and imagination makes the supposed norm go off the rails.