El color del cielo
Tristán Del Val and Olivia Bronte meet again by chance in a hotel seventeen years later. At a young age, the philosopher had succumbed to the charm of the celebrated actress. For seventeen years, the memories of their love romance, broken by her ambitious career plans, had prevailed. A profound dialogue unfolds between the two – an unembellished confrontation about success, loss, happiness and love.