Elvira
Elvira and a mysterious narrator are the main figures in this spicy love story that gets out of control amidst the heads of lettuce. So much tragedy can only lie heavily on the stomach and a belch follows soon enough. A love story that goes straight to the heart – literally – and makes a cannibal out of a vegetarian.