Emna
Daniel, a Swiss botanist, is plagued by his own suicidal intentions. Stressed by his environment and social pressure, he decides to retreat to his parents' mountain hut to escape his depression. At the same time, Zaineb and her eight-year-old daughter, after being dropped off by a human smuggler at the Italian-Swiss border, wander through the mountains trying to reach a Swiss town illegally.