En la Madrugada
It's still dark outside. The streets are empty. A cold wind is blowing from the lake. Jolanda's first shift starts at two o'clock in the morning. She works every day. Seven days a week. She never takes more than two weeks' holiday. And she has done so for more than thirty years. She sends the money to the Dominican Republic. Her family lives there. She chooses the time and place of the recordings - from her perspective. An unembellished insight into Jolanda Cordero's everyday working life.