Encore!
Four seniors reveal their daily life within painting-like tableaus. Everyday gestures evolve into soft duets with a much younger generation. Bodies playfully mingle, ultimately joining into a life affirming ritual. With a note of irony, "Encore!" sets new perspectives on old age, blending documentary observation with choreographed sensuality. A homage to humans in their fourth stage of life.