Engel müssen Jungs sein
Collage-like film diary by the main male character (Lars Joermann).His reflections on love and longing, a boyish angel (Martin Schenkel) as observer and companion. Real and dreamlike encoounters (including Sonja Kirchberger). Music from Element of crime, ideas by the protagonist and poems read by S.Kirchberger provide a commenta'y to the ttableau-like scenes.