Enough Silence
All too often we avoid conversations around sexual assault and how greatly it impacts the daily lives of survivors. The documentary follows the stories of three women who were sexually assaulted in their childhood. What sets them apart are the circumstances they were in and the struggles they faced. For years they stayed in silence, but today they are here to share the different faces of trauma and their journeys to recovery.