Epsteins Nacht
Berlin 1985. Epstein, a Jewish scrap iron merchant and his friend Adam Rose, somewhat reluctantly agree to accompany their cook’s small daughter to a Christmas mass. The two old men are shocked to discover that the priest is none other than the SS officer who tortured them in the concentration camp. The confrontation takes an unexpected twist however, as raking over the leaves of the past threatens to destroy the friendship of the two old men.