Ereignisse am Ende der Welt
The artifact X1.24-24-12 contains footage from before “the Event”. An archivist takes stock: Will the new material shed light on what brought the world to a halt one hundred years ago? Will the mystery of “the Event” finally be unveiled? Or will she only rediscover trivialities from the past?