Étude Mouvement 1 2 3
An attempt to link in three movements some bodies that have come very close, spectacular particles because of the marks they leave on the film and some ghost-like characters: it’s all a matter of movement, each fragment of which we keep constantly watching, the idea being to see them clearly.