Exit
Erika has cancer and wants to die with dignity. Ruedi, her husband, does not want to live without her, so they decide to depart this world together. Everything is ready: someone is going to help them, but Ruedi suddenly has doubts. A reflection on “assisted suicide”, recounted in a tragicomic vein.