Fara ad synda
In October 2008, the Icelandic Prime Minister announced the crash of the three main Icelandic banks and finished his speech with the words “God bless Iceland”. A film about the transformation in personal life of Icelanders in the years following the start of the international financial crisis: Hopes and fears, losses and chances, and many changes in family and work life.