Fare niente
A group of people sit and do nothing. A film without a plot. Through observation, time and rhythm, we create a connection to and between the individuals and a story emerges quite naturally. The film creates a cinematic void that creates space for encounters and reminds us of the pure and powerful mechanisms of cinema beyond a given story.