Father Father
Dancer József Trefeli, named after the grandfather he never met, embarks on a deeply personal journey. His father, a Hungarian immigrant, fled to Australia following the 1956 Hungarian Revolution. Drawn by the echoes of his heritage, József seeks to reconnect with the language and culture of his ancestors. Guided by his father’s voice and cherished stories, he ventures to his ancestral homeland, uncovering a legacy woven with history, and memory.