Fausses couches, ce que cachent nos silences
Miscarriages are an integral part of motherhood, yet they remain shrouded in silence. Through intimate testimonies, insights from professionals, and archival footage, the director seeks to shed light on these pregnancy losses and understand what lies behind this taboo.