Fell in Love with a Girl
A father, a utopian vision, and a journey into uncertainty: Kaleo La Belle revisits the topic of fatherhood in this personal film as he and his patchwork family embark on a transatlantic journey. Leaving Switzerland, Kaleo, his new partner, ex-wife and three kids relocate to Portland, Oregon in search of a new beginning together, under one roof. As tensions and fragility reveal themselves, a new family concept is formed, one they thought impossible.