Fenster zum Jenseits
Switzerland is a treasure trove of gripping ghost stories. Some of the most fascinating and uncanny occurrences are examined in this film based on eyewitness accounts at the scene, with the journalist Hans Peter Roth. Two people capable of seeing the deceased and hearing voices from the dead give their accounts: the medium Andreas Meile and the clairvoyant Sam Hess tell of their special gift.