Feu feu feu
It’s the beginning of summer, and seventeen-year-old Juliette, freshly graduated from high school, is about to leave for scout camp. In her backpack, she doesn’t forget her essentials: tarot cards, some stones, a pendulum and her telephone. Juliette, who has 40’000 followers on TikTok and Instagram, defines herself as a modern witch. Between swims and beach parties, the young woman heals her friends’ sunburns, asks the universe for help with her university admission, and draws cards to figure out the path she and her friends should take in their lives.