Feu l'amour
Coming out of childhood is a complicated time. Enzo tries to find his place among the male models surrounding him. His apprenticeship as a lawnmower mechanic is not very stimulating and he finds it difficult to share his passion for the Second World War with his father. The regular phone calls he has with his girlfriend provide little comfort. Fortunately, Enzo can go to the shooting range to free himself from his daily frustrations.