Feuer & Flamme
In the “Kunstgiesserei” in St. Gallen renowned artists – such as Urs Fischer, Katharina Fritsch, Peter Fischli, Mariana Castillio Deball, Paul McCarthy, Alex Hanimann and Hans Josephsohn – meet up with Felix Lehner, the charismatic founder of the art foundry. He and his crew translate ideas into sculptures with a great deal of passion and enthusiasm. Their success has led to the fact that some of the production phases had to be outsourced to Shanghai. The cultural and artisanal exchange with China is tremendously enriching. And regardless of whether in Shanghai or St. Gallen, the molten metal is spellbinding as it turns dreams into reality.