Ficht Tanners gesticktes Universum
The illustrator and musician Ficht Tanner has drawn daily since adolescence, working and playing music in his atelier every day. Many years ago Tanner substituted his drawing pen for an embroidery machine. He now creates freehand embroidery on cloth, without patterns. The film documents his various creative phases, while the artist tells of his life and accompanies the film with his music.