Final Girl
A nostalgic journey through the 80's aesthetic, with a heavy influence from the slasher films of that era. The lyrics of the song explores the perspective of the “final girl” – the lone survivor of a serial killer's rampage – in a conceptually stylized way. With a nod to the gore and violence of the classic slasher films, the music video takes you on a thrilling journey as our protagonists fight to survive.