Firelight
The Big Brother brings the wood from the Basement, the Little Brother and the Sister take care of the fires. When the last two decide to break the routine, they fall victim to hallucinations and the Entity. The Big Brother dies and the other two begin to question the point of continuing and decide to give up. When she wakes up, the Sister discovers that nothing has changed and that the Little Brother is unaware of their previous discussion. She decides to obey the House.